Blog ten przede wszystkim ma na celu dobrą zabawę, a co idzie przy przyjemnym - pożyteczne, dzięki pisaniu serii możemy również rozwijać swoje umiejętności pisania czy też trenować wyobraźnię i logiczne myślenie. To miejsce przeniesie Cię więc w czasy średniowiecznego fantasy. Istnieje wiele ras na świecie, zazwyczaj żyjących ze sobą w zgodzie. Nie posiadają one zatwierdzonych sporów, chyba, że wspominamy o Elfach i Krasnoludach, które nigdy nie potrafiły się porozumieć się ze sobą i konkurowały, kto będzie lepszy w jakiejkolwiek dziedzinie rzemieślniczej. Każde miasto ma swoją osobowość, którą trzeba poznać i zgłębić. Mamy na celu przybliżenie świata w kompletnie innej odsłonie, ale również z odrobiną magii, która mogłaby zauroczyć wielu. Tym razem stawiamy również na wolniejszą wolę autora, który może odstąpić od tradycjonalizmu i pisać jedynie tak zwane one-shoty, ale może również wziąć udział w zadaniach, eventach czy seriach z innymi autorami. Preferujemy miłą atmosferę i przyjemne spełnienie czasu, aniżeli myślenie ile czasu pozostaje do wyrzucenia z bloga nieaktywnej osoby.
Królestwem Drothaer włada stary król, który zasiada wraz z wnukiem w stolicy kraju, Falamor. Kilkanaście lat temu jednak w królestwie trwała wojna, podczas której w jednym z namiotów dokonała się krwawa godzina. Syn króla został stracony przez skrytobójców wroga. Legendy mówią, że stary król wpadł w szał i jedynie z mieczem i wpół złamaną tarczą przedarł się przez wojsko wroga, sam przerzedzając jego szeregi i ponoć gołymi rękoma zamordował winowajcę oraz jego zleceniodawcę.
O każde miasto dbają Lordowie, którzy wyznaczeni zostali przez króla oraz rady innych arystokratów, zazwyczaj odbywa się to poprzez głosowanie. W kraju wysławiani są czterej bogowie, każdy z nich odpowiada za jeden żywioł, a także przypisuje się mu profesję - bóg ognia i wojny Fearchar, bogini ziemi i płodności Eithne, bóg wody i klęsk Tearlach oraz bogini powietrza i mądrości Orlaith. Jak w każdych krajach, gdzie wyznaje się bóstwa, istnieją również święta im poświęcone, dlatego każda pora roku przeznaczona została innemu patronowi. Drothaer pozwala również rozwijać się wszelakim młodym magom, zielarzom, wojownikom. Każdy jednak żyje własnym życiem i nie każdy może stać się jednym z powyższych. Wiele zależy także od urodzenia oraz rodziny. Istnieją jednak sposoby, by dążyć po drabinie hierarchii do wyznaczonego przez siebie celu.
Każda rasa jest na swój sposób interesująca, a przy okazji jedyna w swoim rodzaju. Różnią się, choć pomimo tego, tak wiele może ich łączyć. Nie jest bowiem istotne skąd wywodzi się jeden czy drugi, lody pomiędzy istotami powinno się przełamywać, a w tych czasach trzeba zdobywać nowych popleczników i budować zaufanie.
W królestwie jednak istnieją też dni spowite mgłą, gdzie najeźdźcy próbują odebrać prawa arystokratom, a niech bogowie uchronią, królowi. Być może i nieoczekiwanie królestwo zaatakuje nieznany potwór, który zapragnie śmierci mieszkańców i rozlewu niewinnej krwi. Oczywiście stoją za tym tak zwane eventy, które będą tutaj co pewien czas organizowane.
Jak wiadomo nie zawsze dzieje się dobrze i prócz arystokracji istnieją niższe społeczeństwa, które nigdy nie miały dobrze w życiu. Niczym w prawie każdym średniowiecznym państwie wciąż szerzą się morderstwa, bardzo często na zlecenia, a także domy publiczne. To dość popularne, a przy okazji opłacalne. Istoty muszą sobie radzić i robią to na wszelkie sposoby, dlatego zauważmy, że w tymże królestwie nie dostrzega się jedynie fantastyki codziennego życia, ale i jego błędy i niedogodności.
O każde miasto dbają Lordowie, którzy wyznaczeni zostali przez króla oraz rady innych arystokratów, zazwyczaj odbywa się to poprzez głosowanie. W kraju wysławiani są czterej bogowie, każdy z nich odpowiada za jeden żywioł, a także przypisuje się mu profesję - bóg ognia i wojny Fearchar, bogini ziemi i płodności Eithne, bóg wody i klęsk Tearlach oraz bogini powietrza i mądrości Orlaith. Jak w każdych krajach, gdzie wyznaje się bóstwa, istnieją również święta im poświęcone, dlatego każda pora roku przeznaczona została innemu patronowi. Drothaer pozwala również rozwijać się wszelakim młodym magom, zielarzom, wojownikom. Każdy jednak żyje własnym życiem i nie każdy może stać się jednym z powyższych. Wiele zależy także od urodzenia oraz rodziny. Istnieją jednak sposoby, by dążyć po drabinie hierarchii do wyznaczonego przez siebie celu.
Każda rasa jest na swój sposób interesująca, a przy okazji jedyna w swoim rodzaju. Różnią się, choć pomimo tego, tak wiele może ich łączyć. Nie jest bowiem istotne skąd wywodzi się jeden czy drugi, lody pomiędzy istotami powinno się przełamywać, a w tych czasach trzeba zdobywać nowych popleczników i budować zaufanie.
W królestwie jednak istnieją też dni spowite mgłą, gdzie najeźdźcy próbują odebrać prawa arystokratom, a niech bogowie uchronią, królowi. Być może i nieoczekiwanie królestwo zaatakuje nieznany potwór, który zapragnie śmierci mieszkańców i rozlewu niewinnej krwi. Oczywiście stoją za tym tak zwane eventy, które będą tutaj co pewien czas organizowane.
Jak wiadomo nie zawsze dzieje się dobrze i prócz arystokracji istnieją niższe społeczeństwa, które nigdy nie miały dobrze w życiu. Niczym w prawie każdym średniowiecznym państwie wciąż szerzą się morderstwa, bardzo często na zlecenia, a także domy publiczne. To dość popularne, a przy okazji opłacalne. Istoty muszą sobie radzić i robią to na wszelkie sposoby, dlatego zauważmy, że w tymże królestwie nie dostrzega się jedynie fantastyki codziennego życia, ale i jego błędy i niedogodności.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz